Shady Bears

Klubbens Titlar

Kategori: Titlar

Novis :  Novis blir du om du inte har följt reglerna och har fått en varning. Det varar i 1 vecka.

 

Stallflicka : Stallflicka kan du bli genom att klubben röstas fram dig till stallflicka på klubbmötena. Stallflickorna hjälper till i klubben om t.ex frågor om klubben event regler m.m när klubbägaren inte är tillgänglig. Stallflickorna kan även ge varningar och ser till att det är en bra stämning i klubben.

 

Medlem : Medlem blir du automatisk när du går med.

 

Elev : Elev blir du när du är bort rest, men du måste såklart ha meddelat mig annars är chansen att du blir avlägsnad större.

 

Erfaren Ryttare : Erfaren Ryttare Blir du om du är intresserad att bli ridlärare och har meddelat mig, (Allison) att du är intresserad sedan kommer du få ha ett prov för mig och några andra från klubben och sedan bestämmer jag om du kommer bli det eller inte.  

 

Mästare : Mästare blir du när du vunnit ett mästerskaps event som man har chansen att delta i varje månad. Titeln varar i 1 månad.

 

Ridlärare : Ridlärare blir du när du har hållit en test lektion för mig och några i klubben och jag har bestämt att du ska få bli ridlärare.

 

Klubbledare : EJ TILLGÄNGLIG

 

Klubbägare : EJ TILLGÄNGLIG

 

 

Kommentera inlägget här: