Shady Bears

Schema

Kategori: schema

Schema inför nästa vecka 
 

Ledigt

 
Tid : 16:00
Ledare : Allison Diamondroad
Mötesplats : Fort Pinta Bron
Medtag : Jogging kläder
Information : Det är dags för en jogging tur ta med dig jogging kläder och ett bra humör så ska vi få röra oss lite.
 
Tid : 16:10
Ledare : Allison Diamondroad
Mötesplats : Ridhuset
Medtag : Dressyr kläder hatt m.m
Information : Vi ska ha dressyr lektion. Ta med dig dressyr kläder en bra dressyr häst och ett gott humör nu blir det dressyr.
 

Ledigt

Tid : 19:00
Ledare : Allison Diamondroad
Mötesplats : Gröndal vid Mrs Pike
Medtag : Snabb häst och snabba kläder
Information : Det är dags för slenderman. Mer information på plats.
 
 
Tid : 21:00
Ledare : Allison Diamondroad
Mötesplats : Väderkvarnen vid will
Medtag : Snabb häst och snabba kläder
Information : Vi ska köra en lek som heter general och spion. Mer information på plats.
 
Tid : 20:00
Ledare : Allison Diamondroad
Mötesplats : Figrove sedan rider vi SB klubbmötes grotta
Medtag : Ett gott humör.
Information : Det är dags för klubb möte

KOMMENTARER:

  • Tindra Svensson säger:
    2014-10-12 | 19:40:37

    vart i frigrov

  • Tindra Svensson säger:
    2014-10-12 | 19:40:40

    vart i frigrov

  • Tindra Svensson säger:
    2014-10-12 | 21:14:56

    på tisdagar kommer jag inte med för då har jag träning med min riktiga häst och i bland tävlar jag. men jag skriver här när jag är med och inte med:)

  • Tindra Svensson säger:
    2014-10-12 | 21:15:00

    på tisdagar kommer jag inte med för då har jag träning med min riktiga häst och i bland tävlar jag. men jag skriver här när jag är med och inte med:)

  • Diana Goldstone säger:
    2014-10-13 | 07:43:02
    Bloggadress: http://dianagoldstoneblogspot.se

    Hej! På onsdag så fyller min farfar år och vi ska fira honom då, därför kan jag inte komma. Kan försöka vara med på fredagen men det är osäkert där med. Lördagen borde jag kunna om det inte är familjekväll då! XD Annars kan jag alla! ;)
    MvH Diana Goldstone

Kommentera inlägget här: